Кабінет
інформатики 
ЗОШ №2 
м.Горішні Плавні
Головна
Вхід
Реєстрація
П`ятниця, 07.05.2021, 16:47Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Критерії

Обґрунтування критеріїв

 

Зміст

Бали

 

 

 

 

 

 

Зміст матеріалу

 

Розуміння завдання

– робота демонструє точне розуміння завдання;

10

– мають місце матеріали, котрі частково не відносяться до теми;

5

–  включені матеріали, що зовсім не відносяться до теми, відібрана інформація не аналізується.     

0

Повнота розкриття теми

– повно;

5

–  частково;

3

– не розкрито.

0

Виклад аспектів теми

–  викладено повно;

5

– частково;

3

– не викладено.

0

Виклад стратегії розв’язку проблеми

– викладена стратегія розв’язку проблеми;

10

– процес розв’язку неповний;

5

– процес розв’язку неправильний.

0

Логіка викладу інформації

– логічний виклад матеріалу;

10

– порушення логіки;

5

–  відсутність логіки.   

0

 

 

 

 

 

 

Самостійна робота групи

Узгоджена робота в групі

– чітко спланована робота групи;

10

– робота групи частково спланована;

5

– не спланована робота в групі.

0

Розподіл ролей в групі

– вся діяльність в групі рівномірно розподілена між її членами;

5

– робота розподілена між більшістю учасників групи;

3

–  декілька членів групи відповідають за роботу всієї команди.

0

Авторська оригінальність

– містить значну кількість оригінальних винахідницьких прикладів;

5

– у роботі присутні авторські винаходи;

3

– стандартна робота.

0

Рівень самостійності роботи групи

– повна самостійність у виконанні роботи;

5

– часткова самостійність роботи групи;

3

– несамостійна робота групи.

0

 

Оформлення роботи

Граматичне та стилістичне оформлення роботи

–  грамотно та стилістично правильно оформлена робота;

5

– негрубі помилки;

3

– грубі помилки.

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Захист роботи

Якість доповіді

–  аргументованість основних позицій, повнота  представлення результатів;

10

–  порушення логіки, неповне представлення результатів;

5

–  відсутні аргументи з основних позицій, відсутні результати дослідження.      

0

Об’єм і якість знань з теми

–  доповідачі демонструють ерудованість, відображають міжпредметні зв’язки;

5

– доповідачі викладають матеріал, але не мають достатньо глибоких знань;

3

–  доповідачі не володіють матеріалом.  

0

Культура мови, манера триматися перед аудиторією

– доповідачі впевнено тримаються перед аудиторією, володіють мовою, дотримуються регламенту;

5

– доповідачі допускають не грубі мовленнєві помилки у виступах, незначно порушують регламент, частково утримують увагу аудиторії;

2

– доповідачі не володіють аудиторією, порушують регламент, не володіють мовою, не можуть утримати увагу аудиторії.  

0

Відповіді на запитання

– доповідачі впевнено і повно відповідають на запитання, розкривають зміст теми;

5

– доповідачі можуть відповідати на всі види запитань;

3

– доповідачі не можуть відповісти на жодне запитання.

0

Ділові та вольові якості доповідача

– доповідач бажає досягти високих результатів, готовий до дискусії;

5

– доповідач готовий до дискусії, але не завжди доброзичливий;

2

– доповідач не готовий до дискусії, агресивний, не контактний.        

0

Матеріал може бути оформлений у вигляді: буклету (критерій оцінки до 10 балів), презентації (критерій оцінки до 15 балів), веб-сторінки (критерій оцінки до 20 балів).

Оцінюється: грамотність оформлення, дизайн (поєднання  фону, шрифтів и т.д.), навігація (можливість орієнтуватися в матеріалі), явність ефектів (анімація, мультимедіа), об’єм.

Вхід на сайт


Пошук

Календар
«  Травень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Друзі сайту
  • ЗОШ№2
  • Відділ освіти міста
  • ЦПРПП
  • ПОІППО
  • Пенсійний фонд
  • Національна гаряча лінія
  • IT-книга